niedziela, 18 października 2015

Świat Alkoholi

Wizualizacja dla sklepu "Świat Alkoholi". Całość zachowana w nowoczesnym stylu, logo jako cyfrowy napis w dwukolorowym kontraście czerni i czerwieni, niezawierający monogramu. Mimo, iż projekt jest zrobiony w moim ulubionym stylu, (czyli granicy pomiędzy kiczem, a minimalizmem, które okupują cały rynek graficzny) użyłem fontu zmodernizowanego z klasycznych szeryfów na liftingowe zakończenia liter. Całokształt prezentuję się nieźle i z pewnością wyróżnia się w świecie sklepów monopolowych. Prostota wizerunku marki z łatwością kierunkuje nas, że nie jest to sklep z najwyższej półki, a przeciętny market na który każdego stać. Oczywiście dane zostały podane przykładowo a owy sklep nie istnieje.
-Kamil

logo
wizytówki

banery



"Dobrze zastosowana czcionka staje się niewidoczna jako taka, podobnie jak doskonały głos jest niezauważalnym nośnikiem słów i idei." -Beatrice Warde, Kryształowy kielich


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz